Čítať alebo nečítať zmluvu?

  

28.7.2014 - Lukáš Hopják

Dnes sme sa zas a znovu presvedčili, že niektorí zástupcovia telekomunikačných operátorov absolútne nevedia, aké zmluvy dávajú svojím zákazníkom podpisovať. Doteraz sme boli presvedčení o tom, že niektoré dôležité informácie zo zmlúv pre zákazníkov schválne utajujú, no ukázalo sa, že vlastne ani presne nevedia, čo je tam napísané. Podpisujú ich denne, no nevedia, aké informácie sú v nich presne napísané.

Smutné však je, že práve na tie skutočnosti v zmluve by mali zástupcovia operátora upozorniť, aby klient nemusel celú zmluvu malým písmom a právnickými kľučkami čítať... NO MUSÍ...

Takže aktuálny záver znie:

Zástupcovia telekomunikačných operátorov(niektorí) nielen, že nevedia, čo je konkrétne napísané v zmluvách, ktoré so zákazníkom podpisujú a podávajú skreslené a nepravdivé informácie, ale aj dôležité a podstatné informácie z „nejakého“ dôvodu zataja pri podpise, prípadne použijú rôzne „finty“, aby sa zákazník len pod to podpísal a on vlastne ani nevie, čo podpísal...

Pýtajte sa nás alebo svojho okolia...

Aj preto sme tu, aby sme vás upozornili a vysvetlili, čo sa za tým skrýva...